Paskelbta

Kuo lieknėjimui naudingos pistacijos?

Amerikoje dietų ekspertai nusprendė atlikti tyrimus su pistacijomis ir išaiškino vieną nuostabų dalyką – pasirodo, jeigu nori mesti svorį (sulieknėti), reikia valgyti būtent šiuos riešutus!

Tyrimas ir pistacijų dieta

Mokslininkai atrado specialią dietą, kurią taip ir pavadino – pistacijų. Atrodytų, kaip galima sulieknėti valgant pistacijų riešutus, juk jie labai kaloringas produktas. Tyrimų rezultatai parodė, kad, nors pistacijos ir turi daug riebalų ir kalorijų, bet svoriui tai neturi jokios įtakos. Minėto tyrimo metu vietoje saldainių, pieno produktų, kukurūzų ir bulvių tiriamiesiems buvo pasiūlyta valgyti pistacijas. Rezultatas nustebino – niekas iš jų nepriaugo svorio.

Dietos paslaptis paprasta. Esmė ta, kad Kalifornijos pistacijos yra mažiausiai kaloringos iš visų riešutų: 30 pistacijų yra tik apie 100 kalorijų, todėl pistacijų dieta nesuteikia papildomų kilogramų. Jeigu lygintumėme pistacijas su migdolų, lazdynų ar graikiniais riešutais, tai pistacijos turi daug mažiau riebalų, kurių didžiąją dalų sudaro nesotieji.

Pistacijose daug ląstelienos, daug daugiau negu kituose riešutuose, todėl jos padeda mažinti cholesterolį, padeda išlaikyti reikiamą cukraus kiekį kraujyje ir mažina riziką susirgti onkologinėmis ligomis. Kadangi pistacijose daug ląstelienos ir baltymų, jomis pasisotinama daug greičiau nei kitais produktais, todėl jų galima suvalgyti mažiau, pilnai numalšinant alkio jausmą.

Atkreipiame dėmesį, kad čia turimos omenyje natūralios pistacijos (neskrudintos ir nesūdytos). Tokių natūralių pistacijų bei gliaudytų natūralių pistacijų galima įsigyti ir Karališki riešutai parduotuvėje. Termiškai apdorojant riešutus, kaip ir sūdant juos druska, riešutų maistinė vertė ir kalorijų kiekis keičiasi. Daugiau apie ta galite skaityti kitame mūsų straipsnyje.